Flicka söker lax

Jag är i desperat behov av bra recept som innehåller lax!
Lyckades skaffa alldeles för mycket av denna fantastiska matvara, och cookingbynumbers.com är nere för stunden, så jag tar gärna emot tips och råd (börjar tröttna på laxomelett…)!

Gör lite smygreklam för www.dollie.nu, en tävling som New Venture Company Crea©tive anordnar som är riktigt kul. Om inte annat har jag som medlem i företaget fruktansvärt kul när vi bär runt dockan på campus och när vi jobbar på vår idé, är helt kär i min grupp. Alla 10 jobbar faktiskt, vet inte hur många år sedan jag hamnade i en grupp med gemensam ambitionsnivå. Det jobbiga är ju att man jämför alla andra grupper med den här, så det kommer att bli lite tufft för andra grupper att hävda sig…

 
MMS-telefon: I haz it! Sjukt trött.

”I’ve already tried it.”
”I’m not interested”


Dessa två svar kan appliceras till nästan alla frågor:
-Gick det kasst på provet? Vad sägs om att plugga mer? I’m not inerested! /I’ve aready tried it…
- Vill du gå på bio med mig i morgon? I’ve already tried it! / I’m not interested.
- Skulle du ha sex med Johnny Depp? I’ve already tried it / I’m not interested.

Detta var ungefär det vettigaste jag och Elin kom fram till under spelkväll nummer 3, fortfarande är Persona 4 spelet som dyrkas, och njuts av med onyttigheter, olika försök att sjunga med och uttranden som ”SÖT!”, ”Bitch Hoe”, ”You’re not me!” och ”brunst-ljud(?)”. Inte från mig när söta karaktärer är i bild, oh nej. Jag uttrycker bara min glädje utan ord, och då råkar det bli små hii:n och iiih:n.

Jag känner för att bli aktiv. Gå med i en sportgrupp/skolklubb/skaffa jobb?  Vad skulle ni göra om ni vore i min sits? Plugg grupper är bra för mig? Är ni säkra på det? Ska fundera på det, men kan inte lova för mycket!


Kommentarer
lillasyster

I’ve already tried it! / I’m not interested.

2010-09-30 @ 20:03:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

etzuko

Småstadstjejen som flyttade ut i den stora världen

RSS 2.0